ایمنی بالکن خانه با استفاده از شیشه بالکن | جهان نما بالکن

شرکت مهندسی جهان نما بالکن

با 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب بالکن شیشه ای در ایران

شما اینجایید

  • 247

  • 1402/03/24

  • 1

ایمنی بالکن خانه با استفاده از شیشه بالکن

ایمنی بالکن خانه با استفاده از شیشه بالکن

دسته های مربوط:

استفاده از شیشه در صنعت ساختمان افزایش بسیار چشمگیری داشته است به طوری که استفاده از این محصول را میتوان در بخش های خیلی مختلفی از ساختمان مشاهده کرد.

یکی از محصولاتی بسیار کاربردی که با استفاده از شیشه ساخته میشود تولید بالکن شیشه ای میباشد.

بالکن های شیشه ای انواع بسیار مختلفی دارند،مانند بالکن شیشه ای تاشو و بالکن شیشه ای ریلی،با استفاده از این محصول شما میتوانید بالکن یا تراس خانه خود را به بهترین شکل ممکن تبدیل به محلی کاربردی و دلچسب کنید،برای این کار فقط کافی است که مقداری حوصله و ذوق و قریحه برای زیبا کردن بالکن خود به خرج بدهید. در مقاله پنج ایده جذاب برای زیباسازی فضای بالکن ما به شما ایده های بسیار قشنگی برای پوشش فضای بالکن ارائه داده ایم و میتوانید با خواندن این مقاله عالی به بهترین شکل فضای بالکن خود را دیزاین کنید. 

از بهترین گزینه های پیش رو استفاده از شیشه بالکن که میتوانید به عنوان یک پوشش عالی برای تراس منزل خود استفاده نمایید. هرچند ممکن است شما هم با شنیدن این ایده این فکر به مغز شما خطور کند که شیشه ماده ای شکننده است و اصلا برای استفاده در تراس مناسب نیست و شاید خطر آفرین باشد. ولی این فکر شما به کلی اشتباه است. زیرا با پیشرفت هایی که در صنعت ساخت شیشه صورت گرفته است، اکنون شیشه هایی وجود دارند که از نظر مقاومت استحکام بسیار بالایی دارند و به سرعت به جایگزینی مناسب برای بقیه مواد و مصالح تبدیل شده اند

در صنعت ساختمان سازی امروزی شیشه های لمینت (شیشه های چند لایه) و شیشه های سکوریت بسیار مورد توجه و مورد استفاده قرار میگیرند به دلیل اینکه مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این شیشه ها برخلاف شیشه های معمولی، نشکن هستند و در برابر ضربات مختلف مقاومت بسیار بالایی از خود نشان میدهند. زمانی که از آن ها برای تراس منزل یک شیشه بالکن بسازید، در تمام فصول به راحتی می توانید از بالکن منزل خود استفاده کنید و مطمئن باشید فضایی ایمن را برای خود و به خصوص فرزندانتان ساخته اید. شیشه بالکن ها میتوانند مزایای بسیار زیادی برای بالکن خانه داشته باشند یکی از دوست داشتنی ترین این مزیت ها این است که با استفاده از شیشه بالکن می توانید در طول روز از میزان حداکثری نور خورشید استفاده نمایید.

و اما در ادامه میپردازیم به اصلی ترین دلیل نوشتن این مقاله.

همانطور که در این مقاله اشاره شد شیشه بالکن میتواند مزایای جالبی برای ساختمان شما داشته باشد. یکی از مزیت های فوق العاده مهم در استفاده از شیشه بالکن افزایش ایمنی بالکن خانه میباشد.


بالکن شیشه‌ای باعث افزایش ایمنی بالکن می‌شود زیرا در برابر عوامل مختلفی که ممکن است منجر به سقوط افراد از بالکن شوند، مانند باد قوی و فشارهای خارجی، مقاومت بیشتری دارد.

به علاوه، بالکن شیشه‌ای دارای ارتفاع بیشتری نسبت به بالکن‌هایی است که از جنس فلزی یا چوبی ساخته شده‌اند؛ بنابراین، افراد در صورتی که در حین استفاده از بالکن به سمت شیشه فرو روند، احتمالاً جراحات کمتری خواهند داشت.

ایمن سازی بالکن خانه

در ادامه به چند خطر احتمالی که شیشه بالکن میتواند از آن جلوگیری کند میپردازیم.

1)پیش گیری از سقوط کودکان و افراد مسن

با نصب یک شیشه بالکن برای بالکن خانه،شما میتوانید یک محیط امن برای کودکان و افراد مسن فراهم سازید تا با خیال راحت بتوانند در بالکن منزل شما وقت بگذرانند.

2)پیش گیری از سقوط حیوانات خانگی

در اکثر مواقع ما شاهد این هستیم که افراد از بالکن خود به عنوان مکانی برای نگه داری حیوانات خانگی خود استفاده میکنند،با نصب شیشه بالکن شما میتوانید محیطی امن و به دور از سرما و گرما برای حیوان خانگی خود بسازید و با خیال راحت از آن در بالکن خانه خود نگه داری کنید.

3)شفاف ماندن شیشه حتی با گذشت زمان

استفاده از شیشه های بسیار با کیفیت توسط شرکت پرشین بالکن در ساخت تراس شیشه ای،باعث میشود شیشه های استفاده شده بعد از گذشت چندین سال شفاف و سالم بمانند تا بتوانید تا سال ها از شیشه بالکن خود استفاده کنید.

4)عدم آسیب رساندن و جراحت در هنگام شکسته شدن شیشه

استفاده از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت

در ساخت بالکن شیشه ای با وجود مقاومت بسیار بالایی که دارد،باعث میشود در صورت شکستن،شیشه به قطعات ریز مربعی و صاف در بیاید و به دلیل این که پس از شکستن هیچ گونه برندگی ندارد عملا از جراحات و آسیب جسمی جلوگیری میکند.

اگر در شیشه بالکن از شیشه لمینت استفاده شود در صورت وارد شدن ضربه بسیار شدید به شیشه لمینت،شیشه شکسته نمیشود و فقط شیشه ترک های ریز بر میدارد.

در هر صورت به دلیل استفاده از شیشه های مناسب و با کیفیت این گونه شیشه ها هیچ نوع آسیب و جراحتی به افراد وارد نمیکند.

در کل، استفاده از بالکن شیشه‌ای به عنوان یک راهکار عالی و کاربردی برای ایمنی تراس خانه یا محل کار می‌تواند باعث کاهش خطرات و افزایش ایمنی هنگام استفاده از بالکن شود.

شرکت جهان نما بالکن یکی از شرکت های پیشگام در حوزه تولید و نصب بالکن های شیشه ای میباشد که با سابقه ای ده ساله در این صنعت همواره رضایت مشتریان خود را حفظ کرده است

جهت هرگونه سوال و دریافت مشاوره رایگان میتوانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

"نظرات ایمنی بالکن خانه با استفاده از شیشه بالکن"

ساره

ایده های جالبی بود

1402/03/29

"ارسال نظر"

پاسخ به

تماس با کارشناس

0912 958 6181

اینستاگرام واتساپ