پنج ایده جذاب برای زیباسازی بالکن یا تراس خانه | جهان نما بالکن

شرکت مهندسی جهان نما بالکن

با 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب بالکن شیشه ای در ایران

شما اینجایید

  • 237

  • 1401/09/10

  • 0

پنج ایده جذاب برای زیباسازی بالکن یا تراس خانه

پنج ایده جذاب برای زیباسازی بالکن یا تراس خانه

دسته های مربوط:

پنج ایده جذاب برای زیباسازی بالکن یا تراس خانه

بر خلاف گذشته که همه خانه ها ویلایی و فضای بزرگی داشتند امروزه به دلیل افزایش زیاد جمعیت در طول سالیان اخیر،کم کم خانه های ویلایی جای خود را به خانه های آپارتمانی داده اند.

با زندگی در خانه های آپارتمانی دیگر شما از داشتن یک محیط باز و بزرگ مانند خانه های ویلایی طرف نیستید.

یکی از معایب خانه های آپارتمانی بالکن های کوچک آن ها میباشد.

توجه به برخی از جزئیات باعث می شود این مکان به فضایی جذاب و سرگرم کننده برای هم نشینی دوستان و خانواده در روزهای تابستانی تبدیل شود. بنابراین با استفاده از قوه خلاقیت خود می توانید نظر افرادی که پا در خانه شما می گذارند را جلب نمایید.

اما در این مقاله جالب که توسط تیم جهان نما بالکن تهیه شده است قصد داریم به شما پنج راه کار جذاب برای داشتن یک بالکن بسیار زیبا و جذاب را معرفی کنیم.

1) مرتب سازی فضای بالکن با حذف وسایل اضافی

قدم اول برای استفاده بهینه از بالکن خانه استفاده بهینه از فضای بالکن میباشد،شما میتوانید برای مرتب سازی تمامی وسایل ضایعاتی و اضافی خود را از بالکن خانه حذف کنید تا فضای باز تری برای دکور بالکن خانه خود داشته باشید.

2)استفاده از گل و گیاه برای پوشاندن تراس

یکی از روش های عالی و جالب برای پوشاندن تراس یا بالکن خود استفاده از گیاهان روینده مانند پیچک ها میباشند که میتواند از بیرون ساختمان فضای بسیار زیبایی را به تراس طبقه شما بدهد،این روش خیلی بهتر از روش هایی مانند استفاده از ایرانت های رنگی برای پوشاندن تراس یا بالکن است.

دکور بالکن یا تراس خانه

3)پر کردن گیاهان با فلاور باکس

برای زیباسازی فضای بالکن حتما باید از گل و گیاه های رنگی متنوع استفاده کنید تا بالکن یا تراس شما رنگ و بوی بسیار دلپذیری به خود بگیرد و شما بتوانید از این فضای کوچک نهایت لذت را ببرید،برای این کار میتوانید از فلاور باکس که در همان گلدان های سفالی هستند استفاده کنید .


4) رنگ شاد و نورپردازی

یکی از روش های ایجاد جذابیت و زیباسازی فضای تراس یا بالکن خانه خود،استفاده از رنگ های شاد مانند آبی،سبز،نارنجی و یا زرد هستند که در کنار نورپردازی مناسب مانند استفاده از لامپ های رشته ای میتواند شب ها بالکن خانه شما را تبدیل به یک فضای عالی برای ریلکس کردن و استراحت کردن کند.

5) استفاده از شیشه بالکن

بالکن های شیشه ای یکی از محصولاتی هستند که در سال های اخیر به دلیل کاربردهای بسیار وسیع و عالی مورد توجه اکثر طراحان و معماران برای ساختمان ها قرار گرفته است.

با نصب شیشه بالکن و یا بالکن شیشه ای شما میتوانید محیط تراس خود را تبدیل به یک محیط بسته نمایید و جلوی هوای سرد یا گرم و همچنین باد و باران را بگیرید.

با استفاده از بالکن های شیشه ای این قابلیت را خواهید داشت که در محیط تراس خود موکت پهن کنید و یا میز و صندلی بگذارید و از داشتن یک محیط مستقل از خانه نهایت لذت را ببرید.

بالکن های شیشه ای در مدل های مختلفی تولید و عرضه میشوند که شامل بالکن شیشه ای ریلی،بالکن شیشه ای تاشو و .... میباشد که در مقاله انواع بالکن های شیشه ای به معرفی کامل آن ها پرداخته ایم.

شرکت جهان نما بالکن ارائه دهنده بهترین و به روز ترین خدمات نصب و ساخت انواع بالکن شیشه ای تاشو،بالکن شیشه ای ریلی میباشد.

جهت هرگونه دریافت مشاوره به شماره های درج شده در وب سایت و یا واتس آپ جهان نما مراجعه فرمایید.


"ارسال نظر"

پاسخ به

تماس با کارشناس

0912 958 6181

اینستاگرام واتساپ