سایه بان شیشه ای | جهان نما بالکن

شرکت مهندسی جهان نما بالکن

با 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب بالکن شیشه ای در ایران

شما اینجایید

  • 382

  • 1401/10/08

  • 0

سایه بان شیشه ای

سایه بان شیشه ای

دسته های مربوط:


سایه بان شیشه ای چیست؟

در این مقاله کوتاه و کاربردی قصد داریم در رابطه با معرفی سایبان های شیشه ای بپردازیم.
نماهای شیشه ای مختلفی برای دیزاین ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از آن ها سایبان های شیشه ای است.
سایه بان ها میتوانند نمای بسیار زیبا و لوکسی به ساختمان شما بدهند در کنار اینکه از تابش مستقیم آفتاب هم جلوگیری میکنند.
از قابلیت های سایبان های شیشه این میباشد که این شیشه ها میتوانند در ابعاد و طرح های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
برای مثال می توان برای زیبایی تراس و همچنین جلوگیری از نفوذ نور به آن از شیشه‌ سندبلاست و یا ساتینا برای سایبان بکار ببرید.
اگر بخواهیم به توضیح کوتاهی در رابطه با سایه بان های شیشه ای بپردازیم بهتر است این گونه تعریف کنیم که سایه بان های شیشه ای ترکیبی از شیشه،کابل و یراق آلات کانوپی است و بیشترین کاربرد آن در سر در منازل یا ساختمان ها و مراکز اداری میباشد.
در هنگام بارش برف و باران فضای زیر آن محفوظ شده، این نوع سقف شیشه‌ای دارای تنوع بسیاری می‌باشد و با توجه به نیاز مشتری می‌توان برای هر ساختمان آن را طراحی و اجرا کرد.
از مزیت های سایه بان های شیشه ای این میباشد که  فضای  زیر آن هنگام بارش باران و یا برف کاملا محفوظ میباشد.
سایبان های شیشه ای دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی هستند که بر اساس سلیقه و نیاز مشتری میتوان آن را سفارش داد.

متریال سایبان های شیشه ای

متریال و یراق آلات مورد استفاده در سایه بان های شیشه ای باید از بهترین نوع آن باشد که در برابر رطوبت و باران مقاومت بالایی داشته باشند.
شیشه مورد استفاده در این محصولات شیشه مقاوم لمینت میباشد که ایمنی بسیار بالایی دارد.
همچنین در ساخت سایبان های شیشه ای از میلگردهای استیل و ضد زنگ و سازه های آهنی برای مقاومت بیشتر استفاده میشود.
سایبان شیشه ای را می توان با انواع متفاوتی از اتصالات عنکبوتی اسپایدری و نیز می‌توان انواع شیشه‌های رنگی، اسپندرال و همچنین در انواع شیشه‌های سکوریت شده، شیشه‌های چندلایه لمینت سکوریت شده که جزو شیشه‌های امنیتی محسوب می شوند تولید گردد

سایه بان شیشه ای

کاربرد سایبان شیشه ای

سایبان های شیشه ای علاوه بر اینکه میتوانند نمای بسیار زیبایی به فضای ساختمان شما بدهند دارای کاربرد و مزایای مختلفی نیز میباشند که در ادامه به بررسی چندتا از آن خواهیم پرداخت.

سایه بان برای پارکینگ

سایه بان فروشگاه

سایه بان کولر

سایه بان حیاط و خانه های ویلایی

سایه بان بالکن و تراس

نحوه نصب و اجرای سایبان

نحوه نصب و اجرای سایبان های شیشه ای میتواند به عوامل مختلفی وابسته باشد،مثل محیطی که سایه بان در آن میخواهد نصب شود و اینکه چه نوع کاربری خواهد داشت،به عنوان مثال برای نصب سایه بان های شیشه ای برای پارکینگ و یا پایانه های مسافر بری به این دلیل که شیشه ها ابعاد بزرگی دارند نیاز است برای نگه داشتن شیشه‌ها از سازه‌های فلزی و یا کابل‌های کششی استفاده شود.
اجرای پروژه هایی مانند سایه بان شیشه ای نیاز به افرادی دارند که دانش فنی بالا و تجربه کافی را داشته باشند تا بتوانند پرپژه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
جنس شیشه های به کار رفته در سایه بان های شیسه ای باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد،بهترین نوع شیشه برای پروژه هایی مانند بالکن شیشه ای،سایه بان شیشه ای،نرده و یا پارتیشن های شیشه ای،استفاده از شیشه های لمینت و یا شیشه سکوریت میباشد.
این مدل از شیشه ها در گروه شیشه های بسیار مقاوم هستند و میتپانند خیال شما را از لحاظ امنیت کاملا راحت کنند.
شرکت جهان نما بالکن ارائه دهنده خدمات تولید و نصب بالکن شیشه ای،کابین دوش و نرده های شیشه ای میباشد،جهت هرگونه سوال میتوانید از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت جهان نما بالکن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

"ارسال نظر"

پاسخ به

تماس با کارشناس

0912 958 6181

اینستاگرام واتساپ