معرفی کامل شیشه بالکن تاشو + بهترین قیمت اجرای شیشه بالکن 1402 | جهان نما بالکن

شرکت مهندسی جهان نما بالکن

با 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب بالکن شیشه ای در ایران

شما اینجایید

  • 1979

  • 1401/12/16

  • 6

معرفی کامل شیشه بالکن تاشو + بهترین قیمت اجرای شیشه بالکن 1402

معرفی کامل شیشه بالکن تاشو + بهترین قیمت اجرای شیشه بالکن 1402

دسته های مربوط:


شیشه بالکن تاشو دقیقا چیست و کاربرد آن به چه صورت میباشد؟


در این مقاله بسیار کامل و جامع که توسط تیم جهان نما بالکن تهیه شده است قصد داریم به معرفی کامل شیشه بالکن تاشو بپردازیم،پس تا انتهای این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

شیشه بالکن تاشو که به آن بالکن شیشه‌ای نیز گفته می‌شود به عنوان یک پوشش و یا حفاظ بوده که بر روی تراس و یا بالکن خانه یا محل کار اجرا می‌شود،امروزه شیشه بالکن تاشو در میان متخصصان و کاربران به اسم های مختلفی شناخته میشود.


برخی از این اسم ها شامل شیشه بالکن،شیشه تراس،شیشه بالکن تاشو،شیشه بالکن شیشه ای و شیشه تراس تاشو ... هستند

در چندسال گذشته با افزایش تقاضای بسیار زیادی برای این محصول زیبا و کارآمد در سراسر کشور مواجه شده ایم،به خصوص اجرای شیشه بالکن در تهران که با افزایش تقاضای بسیار زیادی همراه بوده،در ادامه این مقاله که توسط تیم تخصصی جهان نما بالکن تهیه شده است به بررسی کامل مزایا و معایب شیشه بالکن خواهیم پرداخت،پس با ما همراه شوید.

مهم ترین هدف از نصب و استفاده از شیشه تاشو بالکن، کاهش خطرات سقوط افراد از بالکن و یا تراس است که میتواند مسئله بسیار مهمی باشد. همچنین شیشه بالکن می‌تواند به عایق سازی بالکن و یا تراس شما در برابر باد و باران، ورود گرد و غبار به محیط ساختمان و .. . هم کمک کننده باشد که در ادامه این مقاله به مزایا و معایب شیشه بالکن خواهیم پرداخت. در واقع شما با استفاده از شیشه تاشو یا همان شیشه بالکن میتوانید محیطی بسیار آرام و زیبا داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه راهنمای خرید و انتخاب شیشه بالکن تاشو بپردازیم و انواع و مدل‌های شیشه بالکن، مزایا، موارد کاربرد و نکات پیش از خرید این محصولات را بیان کنیم.

.

نام های دیگر شیشه بالکن
شیشه تاشو
بالکن شیشه ای
شیشه تراس
شیشه تاشو ریلی

شیشه بالکن یا شیشه بالکن         تاشو چیست؟

همان‌طور که می‌دانید ساختمان‌های امروزی بخش‌های مختلفی داشته و برای ساخت این بخش‌ها از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. یکی از بخش‌های بسیار مهم در ساختمان‌ها به ویژه ساختمان‌های چند طبقه، بالکن و یا تراس است. برای زیباتر کردن این بخش و یا ارتقای بهره‌وری آن، از متریال‌های گوناگونی استفاده میشود که یکی از مهم‌ترین و بهترین انتخاب های ممکن استفاده از شیشه بالکن و ایجاد  یک بالکن شیشه‌ای بسیار زیبا و کاربردی است.

این سازه‌ها به صورت ثابت و یا متحرک فراهم شده و میتوانند بسته به نوع پروژه و تقاضای کارفرما از شیشه سکوریت هایی با ضخامت‌های ۶، ۸، ۱۰ و یا ۱۲ میلیمتری استفاده کرد. در واقع شما با انتخاب هر یک از این ضخامت ها برای بالکن‌ شیشه ای خود،میتوانید از بابت کارایی در شرایط مختلف آب و هوایی همه جوره مطمئن باشید به همین دلیل شما می‌توانید در مناطق مختلف در سراسر کشور با استفاده از شیشه بالکن ها لذت کافی را ببرید.

نکته بسیار مهم برای افزایش هر چه بیشتر ایمنی این محصول،این مورد میباشد که در ساخت شیشه بالکن تاشو که به آن بالکن شیشه ای هم گفته میشود از شیشه های بسیار مقاوم سکوریت استفاده می‌شود که از مقاومتی بسیار بالا برخوردارند. نکته بسیار جالب در رابطه با شیشه های سکوریت این است که می‌توانند در بسیاری از موارد این شیشه‌ها در برابر بادهایی که تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارند از خود مقاومت نشان دهند.

 

بررسی مدل های شیشه بالکن تاشو شرکت جهان نما بالکن

در حال حاضر اجرای شیشه بالکن در تهران و سایر شهرهای کشور به چند شکل و مدل مختلف صورت می‌پذیرد.

یکی از مهم ترین دلایل افزایش تقاضا برای اجرای شیشه بالکن در تهران  این میباشد که میتواند تا حدودی بسیار زیادی از ورود هوای آلوده جلوگیری کند،همچنین اجرای شیشه بالکن در اصفهان و اجرای شیشه بالکن در رشت هم متقاضیان بسیاری دارد که در ادامه به پر طرفدار بودن این محصول در سایر شهرهای کشور خواهیم پرداخت.

در ادامه این مقاله کاربردی قصد داریم به بررسی مدل های شیشه تاشو بالکن یا همان شیشه بالکن بپردازیم که از جمله این مدل‌ها می‌توان به بالکن پنجره‌ای، بالکن بدون قاب، نرده‌ای، شیشه بالکن ریلی اشاره کرد.


شیشه بالکن در تهران

اجرای شیشه بالکن در تهران


شیشه بالکن ریلی تاشو

اجرای بالکن شیشه‌ای ریلی در تهران و سایر شهرهای ایران یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توانید برای سازه خود انجام دهید. به ویژه اگر از جمله افرادی هستید که تمایل به باز و یا بسته کردن شیشه بالکن داشته و می‌خواهند در برخی مواقع لذت استشمام هوای تازه را تجربه کنند.

این نوع شیشه بالکن در اصفهان و دیگر نقاط کشور بسیار محبوب و پرطرفدار است. چراکه حرکت ریلی آن موجب می‌شود که فضایی بسیار محدود در هنگام باز و یا بسته شدن اشغال شود. در واقع این نوع از شیشه‌ها از یک پنل به وجود آمده‌اند که چرخ‌هایی در بالا و پایین آن‌ها قرار گرفته و بر روی یک پروفیل واقع شده‌اند.

اصلی ترین مزیت استفاده از شیشه بالکن ریلی به این دلیل میباشد که به دلیل استفاده از یراق آلات با کیفیت در ساختار آن میتوان از امکان حرکتی نرم، روان و راحت و بدون مانع بر روی ریل بسیار لذت برد. خوبی دیگر  شیشه بالکن ریلی این میباشد که شما میتوانید آن را برای تمامی اندازه‌ها و برای هر نوع بالکن پیاده سازی و اجرا نمود،به خصوص که در شهرهای پر جمعیت که فضا محدود تر میباشد استقبال بسیار خوبی از شیشه تاشو بالکن میشود.

به عنوان مثال نصب و اجرای شیشه بالکن در رشت و یا نصب شیشه تاشو در تهران در سال های اخیر با افزایش بسیار زیادی همراه بوده است.

پس اهمیتی ندارد که شکل بالکن شما مستطیلی و یا دایره‌ای و یا ... باشد. این شیشه‌ها در سمت و فضای داخل باز می‌شوند و از امنیت بالایی برخوردار هستند.


شیشه تاشو

 اجرای شیشه تاشو بالکن در تهران


بالکن شیشه ای پنجره ای

به بالکن های شیشه‌ای پنجره‌ای، پنجره بالکن نیز گفته می‌شود. چراکه این محصولات به شکل یک پنجره معمولی باز شده و بسته خواهند شد. با مشاهده این نوع از شیشه‌های بالکنی احساس می‌کنید که در حال تماشای یک پنجره کاملا معمولی هستید. در حالی که این گمان صحیح نیست.

چراکه شیشه‌های بالکنی پنجره‌ای از فریم‌هایی بسیار نازک‌تر از پنجره‌های معمولی برخوردار شده‌اند. از سوی دیگر شیشه‌های آن‌ها بسیار مقاوم‌تر بوده و امکان اجرای آن‌ها به شکل‌های مربعی و مستطیلی و یا دایره‌ای وجود دارد. وجود این مزایا و ویژگی‌ها بالکن های شیشه‌ای را از یک پنجره کاملا معمولی متمایز می‌سازد .

بالکن شیشه ای بدون قاب

یکی از پرکاربردترین انواع و مدل‌های شیشه بالکن در رشت و دیگر مناطق کشور، بالکن‌های شیشه‌ای بدون قاب هستند. از آنجایی که این نوع سازه‌ها از اتصالات و پروفیل‌ها برخوردار نشده‌اند به آن‌ها بالکن‌های شیشه بدون قاب گفته می‌شود.

این سازه‌ها می‌توانند دید وسیعی را در اختیار شما قرار دهند. به همین دلیل محبوبیت فراوان و کاربردهای متنوعی دارند. این سازه‌ها از پنل‌های یک تکه‌ای به وجود آمده‌اند. این پنل‌های شیشه‌ای به سقف و یا دیوار متصل شده و به شکل یک محافظ قدرتمند در برابر ورود حشرات، گرد و غبار و آلودگی و ... عمل خواهند کرد.

بالکن شیشه ای نرده ای

شیشه بالکن نرده‌ای که در حقیقت همان نرده شیشه‌ای بالکن محسوب می‌شوند به نوعی نرده اطلاق می‌گردند که از جنس شیشه به وجود آمده است. بسیاری از افراد در حال حاضر تمایل دارند به جای نرده‌های فلزی و یا چوبی از نرده‌های شیشه‌ای در سازه مورد نظر خود استفاده کنند.

چراکه این نرده‌ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و زیبایی آن‌ها نیز جالب توجه است. شما می‌توانید از این نوع نرده‌ها علاوه بر بالکن در راه پله‌های داخلی و خارجی ساختمان خود نیز استفاده کرده و به آن شکل و طرح مناسبی ارائه دهید .


بالکن شیشه ای یا شیشه بالکن تاشو

از میان انواع مختلف شیشه های بالکنی و مدل‌های متنوع در اجرا و پیاده سازی آن‌ها، اجرای بالکن و تراس شیشه‌ای تاشو که به آن شیشه تاشو گفته میشود طرفداران بسیار زیاد و محبوبیت بسیار بالایی داشته و جذابیت آن هم فوق العاده است. چراکه یکی از پنل‌های شیشه‌ای در این ساختار، ثابت به جای خود باقی مانده و پنل‌های دیگر بر روی آن جمع می‌شوند.

در واقع روش کار بالکن شیشه ای تاشو به این گونه است که پنل‌های متحرک با حرکت بر روی یک ریل و در انتها به صورت یک جا بر روی همدیگر جمع شده و ثابت میشوند . وجود این بافت کمک می‌کند تا بالکن خانه شما نمایی بسیار مدرن و زیبایی داشته باشد.

در استان های شمالی کشور استفاده از بالکن شیشه ای تاشو رواج بسیار زیادی پیدا کرده است، استفاده از شیشه بالکن تاشو در بندرانزلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در واقع دلیل استفاده از شیشه بالکن تاشو در  رشت و بندرانزلی به علت بارندگی زیاد و جلوگیری از نفوذ رطوبت و خیسی و کمک به جلوگیری از کپک زدن دیوارها به دلیل رطوبت بالا،شیشه تاشو در بندرانزلی مورد استفاده قرار میگیرد،و میتواند مزایای زیادی بسیار زیادی به همراه داشته باشد.

.

شیشه بالکن در تهران

شیشه تاشو بالکن


شیشه تاشو چه مزایایی دارد؟

وجود چندین مزیت منحصر به فرد و فوق العاده کاربردی به افزایش استفاده از شیشه بالکن در تهران، رشت، اصفهان و دیگر مناطق و شهرهای کشور کمک رسانده است. یکی از مهمترین این مزایا زیبا سازی ساختمان، آن هم به شیوه‌ای کاملا مدرن است.

شما می‌توانید با استفاده از شیشه تاشو بالکن فضای بالکن و یا تراس خود را دلباز و با نشاط سازید. به ویژه اگر فضای کوچکی در اختیار داشته و می‌خواهید به آن وسعت بدهید.

با استفاده از شیشه تاشو بالکن می‌توانید در تمامی اوقات و ساعات روز از نور خورشید بهره مند شوید و یا جلوی ورود هوای آلوده، حشرات، سر و صداهای مزاحم و آزار دهنده محیط و .. . را بگیرید.

این نوع شیشه‌ها را به راحتی و با سرعت بالا می‌توانید باز کرده و یا ببندید. هر چند این موضوع به نوع انتخاب و مدل شیشه بالکن هم بستگی دارد.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که شیشه بالکن دارد این میباشد که محصولاتی بسیار مناسب برای حفاظت از کودکان و یا حتی بزرگسالان در آپارتمان ها هستند و امکان پیاده سازی و اجرای آن ها در  شکل و طرح های. دلخواه شما وجود دارد.

از مهم ترین مزیتی که میتوان با ساخت شیشه تاشو بالکن برای بالکن منزل خود به دست بیاورید این میباشد که بالکن شما از حالت فضایی نامرتب و انبار مانند تبدیل به یک فضای زیبا و کاربردی میشود و به دلیل بسته شدن بالکن توسط شیشه تاشو،میتوان بالکن را به راحتی به بخش داخل خانه متصل کرد.

با استفاده از شیشه تاشو برای بالکن ساختمان خود میتوانید یک فضای امن و عالی را برای حیوان خانگی خود بسازید.


به طور کلی یک بالکن شیشه‌ای تاشو را می‌توانند در اشکال گرد، هندسی، زاویه دار و .. اجرا و پیاده سازی کنند.

یکی دیگر از مزیت های بسیار عالی شیشه تاشو این میباشد که محصولی ضد زنگ بوده و در ساخت آن از متریالی بسیار باکیفیت و مستحکم وارداتی استفاده شده است،که میتواند عمر این محصول را تا سالیان بسیار درازی افزایش دهد.

شرکت جهان نما بالکن برای خدمات خود در زمینه نصب انواع مدل های شیشه بالکن ضمانت بی قید و شرط ده ساله میدهد تا خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت بسیار بالای متریال استفاده شده آسوده کند.

.

شیشه بالکن در بندرانزلی

اجرای شیشه تاشو در بندر انزلی و رشت


کاربرد های شیشه بالکن تاشو

 کاربرد های شیشه بالکن تاشو به دلیل مزیت هایی که ایجاد میکند بسیار زیاد و گسترده هستند که در ادامه به برخی از مکان هایی که شیشه بالکن مورد استفاده قرار میگیرد خواهیم پرداخت.

 شیشه‌ تاشو بالکن در حال حاضر موارد مصرف و کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده‌ است. شما می‌توانید از نوع شفاف این شیشه‌ها برای فضاسازی داخلی در آپارتمان‌های خود استفاده کنید و یا با به کارگیری آن‌ها واحدهای تجاری و اداری خود را پارتیشن بندی کنید.

در شرایط حاضر استفاده از این محصولات در رستوران‌ها، تالارها، آلاچیق‌ها و .. رواج بسیاری پیدا کرده است‌.

بهترین فضاهای ممکن برای شیشه تاشو

1. امکان استفاده و نصب این شیشه بالکن در مراکز تجاری و خرید، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌های اتومبیل و ... نیز وجود دارد.

2. اگر می‌خواهید سالن‌های کنفرانس خود را به شیوه‌ای مدرن طراحی کنید نیز می‌توانید این شیشه‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

3. شیشه بالکن برای پارتیشن بندی استخرها و مجموعه‌های ورزشی نیز مناسب و کاربردی هستند.

4. می‌توانید از شیشه تاشو در موزه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری استفاده کنید.

5. همچنین استفاده از شیشه بالکن در فضاهای داخلی و سالن‌های آرایشگاه‌ها نیز رو به افزایش است. چراکه این عناصر نقش قابل توجهی در به‌روز سازی این فضاها داشته و به لوکس شدن آن‌ها کمک می‌کند .

مراحل نصب و اجرای شیشه بالکن

این مرحله در نتیجه نهایی کار بسیار اهمیت دارد،در واقع مرحله نصب و نوع اجرای بالکن شیشه ای توسط متخصص حرفه ای اهمیت بسیار بالایی دارد.

در ادامه به بررسی مراحل اجرای بالکن شیشه ای میپردازیم

1) ابعاد و ساز بالکن یا تراس

 در گام اول متخصص باید به صورت دقیق ابعاد بالکن خانه را اندازه گیری نماید،مرحله اندازه گیری دقیق،اهمیت بالایی دارد چرا که برای هر سایز بالکن باید پروفیل‌ 

های آلومینیومی با ابعاد متناسب با تراس برش خورده و آماده برای مرحله بعدی بشود.

2) متریال و نوع شیشه

جنس و نوع شیشه به کار رفته در ساخت بالکن شیشه ای تاثیرگذار میباشد،اینکه نوع شیشه به کار رفته سکوریت و یا شیشه لمینت باشد اهمیت بالایی در نحوه نصب و اجرای بالکن دارد . برای بالکن شیشه‌ای تاشو میتوان از شیشه سکوریت و یا شیشه های لمینت چند لایه به سفارش مشتری استفاده کرد.

3) نحوه اجرای شیشه بالکن

این مرحله اهمیت بسیار بالایی دارد،چرا که متخصص باید با دقت بسیار بالایی شیشه بالکن را نصب کند،هرچقدر اجرا و نصب بالکن شیشه ای دقیق تر انجام شود و بر روی  کارکرد و کیفیت باز و بسته شدن روان آن بسیار تاثیرگذار میباشد. نحوه نصب شیشه بالکن باید اینقدر دقیق باشد تا هیچ گونه گرد و غبار و آب باران عبور نکند و بتواند تبدیل به عایق بسیار عالی بشود.

مهم ترین عامل تاثیر گذار در اجرای موفق پروژه شما،تجربه تیم نصب میباشد،چرا که تمامی مراحل اندازه گیری تا برش کاری همگی باید با دقت بسیار زیادی انجام شوند.

4) شهر و یا منطقه محل اجرا

شرایط محیطی مثل باد، باران، سرما و گرما نیز بر نحوه نصب بالکن میتوانند تاثیر گذار باشند به عنوان مثال، در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت و سرد، احتیاج به استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی قوی تری خواهد بود تا از پوسیدگی جلوگیری


مهم ترین نکات لازم پیش از انتخاب و خرید بالکن شیشه ای تاشو

همان‌طور که می‌دانید پیش از انتخاب و خرید محصولات مختلف باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین‌ها را خریداری نمایید. این موضوع در فرآیند انتخاب و خرید شیشه تاشو نیز اهمیت دارد.

یکی از نکاتی که باید پیش از خرید این محصولات به آن دقت کنید وزن شیشه است. این فاکتور نقش و سهم بسیار موثری در میزان استحکام سازه داشته و شدت مقابله با عوامل بیرونی و محیطی نیز به آن وابستگی دارد.

در بیشتر موارد برای ساخت بالکن شیشه‌ای از شیشه‌های هشت میلیمتری استفاده می‌کنند. این شیشه‌ها از وزن کمتری برخوردار شده و مقاومت و استحکام‌ آن ها نیز بالا است.

اندازه شیشه تراس موضوع و نکته دیگری است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. این اندازه گیری باید با دقت بالا انجام شده و خطایی نداشته باشد. در حال حاضر شیشه های بالکن شیشه ای خود را میتوانید در رنگ بندی‌های مختلفی سفارش دهید و یا از طرح از قبل تولید شده استفاده نمایید.

پس پیش از خرید به رنگ مورد نظرتان توجه داشته و شیشه‌هایی را در نظر بگیرید که ساختمان شما را زیباتر می‌سازند. در فرآیند تولید انواع مختلف و مدل‌های متنوع بالکن شیشه‌ای از متریال‌ها و جنس‌های مختلفی استفاده شده و یراق آلات و پروفیل‌های گوناگونی هم به کار می‌روند.

این موضوع در کیفیت نهایی محصول تولید شده و میزان دوام و پایداری آن نقش اساسی دارد. پس پیش از خرید شیشه بالکن به این عامل نیز دقت کنید.

با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی در همه صنایع،همیشه شاهد تغیرات بسیار زیادی بودیم،این تغیرات در صنعت ساختمان و دکوراسیون به وضوح قابل مشاهده میباشد،در ایران و سایر کشورهای اروپایی،استفاده از شیشه در ساختمان به علت مزایای زیاد بسیار مورد توجه قرار میگیرد،شیشه بالکن ها یکی از همین تغیرات رو به جلو و بسیار عالی هستند که در مقاله ای که مطالعه کردید به تمام مزایای آن پرداختیم.

اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد داخل ایران قصد دارید تا ساختمان خود را زیباتر و بسیار کاربردی تر کنید،پیشنهاد ما به شما استفاده از شیشه بالکن در ساختمان شماست.

شرکت جهان نما بالکن با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه ساخت و نصب شیشه تاشو بالکن یکی از شرکت های پیشگام در این حوزه میباشد،که با سابقه ای بیش از ده سال و انجام هزاران پروژه موفق در سراسر کشور و افتخار همکاری با برندهای معتبر،آماده خدمت رسانی و دادن مشاوره به شما کاربران گرامی میباشد.

همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان از متخصصان شرکت جهان نما بالکن از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید


"نظرات معرفی کامل شیشه بالکن تاشو + بهترین قیمت اجرای شیشه بالکن 1402"

مقاله‌ی مفید و پر باری بود.

1402/03/27

مقاله‌ی مفید و پر باری بود.

1402/03/27

مقاله‌ی مفید و پر باری بود .د

1402/03/27

مقاله خوبی بود

1402/03/26

بسیار زیبا و چشم نواز

1402/03/19

رها

بسیار مطالب کامل و جامع بود

1402/03/19

"ارسال نظر"

پاسخ به

تماس با کارشناس

0912 958 6181

اینستاگرام واتساپ